środa, 13 lutego 2008

Niskie Łąki - do likwidacji

Odkąd czasem wpadam na Niskie Łąki, czyli od zawsze, to symbolem targowiska zawsze były dla mnie rowery. Ich sprzedawcy mają swoje określone miejscówki na Niskich Łąkach, a Ci, którzy się nie zmieszczą, wystawiają się przed wejściem, obok chodnika.

Na kogo ta piła ? ;)

Pan na świeczniku ma dwugłowego orła austryjackiego. O ile mnie pamięć nie myli , jak Niemcy weszli na Śląsk w XVIII wieku i ustanowili jednogłowego orła, tłumaczyli ludowi to tak: Jednogłowy będzie mnie żarł niż dwugłowy. Tymczasem było odwrotnie, podatki wprowadzili sporo większe niż ich poprzednicy ;)

Niskie Łąki zamykają 24 lutego. Część ludzi przenosi się na stadion Ślęzy-Intakusa, koło Zoo. Reszta na Gnieźnieńską. Szkoda..

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wyprzedziłeś mnie, bo ja właśnie w tą ostatnią:( niedzielę się tam z aparatem wybieram:)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

zaczynam wpadać w kompleksy przy Twoich fotkach:) zdecydowanie fajny materiał;)idziesz w naprawdę fajnym kierunku:)

Krzysztof Basel pisze...

Dzięki :) Widzę, że w najbliższą niedzielę Niskie Łąki przeżyją istne oblężenie fotoreporterów. Materiał nie jest skończony, także będę tam, wybiera się też Cinas, teraz widzę, że Marcin S też, a czytałem, że Paweł również. Do zobaczenia ;)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

rowerowe jest extra !
mqalabei : sp ......

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
LSW pisze...

Witam. Mam do Pana prośbę. Czy istniała by możliwość wykożstyania Pańskich zdjęć do mojej pracy licencjackiej? Bardzo proszę o kontakt na maila - donmajorro@o2.pl
Bardzo mi na tym zależy..
Dziękuje i pozdrawiam :)